سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عمده مواد غذایی

گروه یاور با کادری مجرب در حوزه کاشی کاری

    نظر

آماده سازی رنگ برای نقاشی ساختمان

اگر تصمیم دارید که رنگ روغنی را پیاده سازی نمایید، بایستی حتما از باز بودن کامل پنجره ها مطمئن گردید. چراکه تینر افزوده شده به رنگ، دارای بویی ماندگار و در عین حال بسیار نامطبوع است. بسیاری توصیه می کنند که دیوارها را ترجیحا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی نماییم. با این حال اگر کودک خردسالی در منزل دارید که ممکن است بر روی دیوارها نقاشی بکشد، احتمالا رنگ روغن گزینه ی مناسب تری خواهد بود .

 در ادامه پس از این که نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نمودید، بایستی اقدام به آماده سازی رنگ نمایید. برای این منظور شما می بایست رنگ را در ظرفی جداگانه ریخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نمایید. این نکته را نیز از یاد نبرید که رنگ به خوبی و به صورت یکنواخت مخلوط گردیده باشد. هم چنین بایستی غلظت آن به اندازه کافی بوده و پس از هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک به یک شکل باشد. متاسفانه برخی به این نکته توجه نداشته و یک بار قلم مو را از بالا به پایین و بار دیگر نیز از چپ به راست حرکت می دهند. به منظور پوشش بهتر، توصیه می گردد که یک دست رنگ به صورت کامل از یک جهت اجرا گشته و دست دوم نیز به صورت کامل به جهت عمودی روی آن اجرا گردد.

نقاشی ساختمان را از کجا شروع کنیم؟

شاید یکی از متداول ترین سوالات برای بسیاری از عزیزان علاقه مند به نقاشی ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذکر است که در این مورد، بسیاری از نقاشان به صورت سلیقه ای عمل می کنند. با این حال در اینجا می خواهیم انجام این کار را به صورت اصولی برای شما عزیزان یادآور شویم.

گام اول: رنگ آمیزی و نقاشی سقف (نقاشی ساختمان با غلطک)

اگر قصد دارید که کار نقاشی ساختمان در غرب تهران را برای ساختمان خود انجام دهید، بهترین کار این است که از رنگ آمیزی و نقاشی سقف ساختمان شروع کنید. شما می توانید برای رنگ آمیزی سقف از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده نمایید که در حال حاضر در تمام فروشگاه های رنگ و ابزارآلات موجود می باشد شایان ذکر است برای لیست قیمت نقاشی ساختمان به سایت یاور مراجعه کنید.



اهمیت برنامه سالانه و تقویم اجرایی

    نظر

اهمیت برنامه سالانه و تقویم اجرایی

 

خوشبختانه نظام آموزشی ما در سالهای اخیر رشد کرده و مدیران مدارس می بایست از آغاز سال تحصیلی برنامه سالانه خود را تهیه و تنظیم نمایند.تا بتوانند در طول سال تحصیلی از نظر علمی و تربیتی و فرهنگی دانش آموزان را تقویت نموده و همه ابعاد آموزشی و تربیتی را در آنها تقویت نمایند.در واقع برنامه سالانه و تقویم اجرایی به مدیران کمک می کند که بتوانند بدون دغدغه و بر طبق زمانبندی خاص و دقیق برنامه های مورد نظر خود را به اجرا در بیاورند.

 

برنامه سالانه و تقویم اجرایی به صورت جدول بندی و دقیق و بر اساس ماه ها و هفته های سال تهیه گردیده است و مناسبت های هجری و قمری نیز علاوه بر برنامه سالانه در تقویم اجرایی و بخصوص تقویم اجرایی پرورشی به چشم می خورد.ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برنامه سالانه چند سالی است که در آموزش و پرورش مورد بازبینی و توجه مدیران ارشد و همچنین مدیران مدارس قرار گرفته است.

 

برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر

 

برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ابتدایی که در سالهای اخیر جایگاه مهمی را در میان مدیران مدارس ابتدایی باز کرده است طرحی جدید است که از سوی وزارتخانه به مدارس ابتدایی ابلاغ شده است.برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر در واقع برنامه ای جامع و کامل است که به مدیران مدارس ابتدایی این امکان را می دهد که علوه بر برنامه ریزی دقیق بتوانند طرح هایی را که در نظر دارند به صورت عملیاتی در بیاورند و همچنین بتوانند از خود ارزشیابی به عمل آورند و به کمک فرم های خودارزیابی مدیران که در برنامه سالانه طرح تدبیر پیش بینی شده و وجود دارد به خود ارزیابی بپردازند.

 

لازم به ذکر است خودارزیابی مدیران در نمونه طرح تدبیر جنبه ارزشیابی اولیه دارد و می بایست این ارزشیابی توسط مدیران ارشد آموزش و پرورش در سطوح بالاتر تایید شود.

 

برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

 

طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار نوعی از برنامه سالانه است که در مقاطع متوسطه اول و دوم بیشتر به چشم میخورد .البته باید گفت این برنامه با آنکه برای مدارس متوسطه اول و دوم طراحی و تدوین گردیده است اما معمولا مدارس خاص ابتدایی هم مانند مدارس شاهد از این برنامه استفاده می کنند.

 

برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار در سالهای اخیر طراحی و تنظیم گردیده است و متاسفانه با آنکه مزایای زیادی دارد اما با توجه به اینکه هر ساله محور های آن تغییر می کند کار مدیران را دچار اشکال کرده است. در سال اولی که برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار وارد عرصه آموزش و پرورش شد دارای ده محور بود و سال بعد هشت محور شد در سال تحصیلی اخیر هم یازده محوره شده است و هر زمان و در هر سال تحصیلی محور های آن در حال تغییر است.

 

 

 

 

 

برنامه سالانه ، طرح تدبیر و طرح تعالی در بانک فایل پژوهشی معلمان

 

با توجه به آنچه خدمت شما عزیزان عرض شد مدیران مدارس در مقاطع مختلف چه در مقطع ابتدایی و چه در مقطع متوسطه اول و دوم برای برنامه ریزی و نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود نیازمند منبعی غنی در راستای طرح تدبیر ابتدایی و طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار دارند. بانک فایل پژوهشی معلمان این امکان را فراهم نموده است که مدیران عزیز بتوانند با مراجعه به این سایت از برنامه های موجود در رابطه با طرح تدبیر و طرح تعالی استفاده نموده و بهره لازم را ببرند. امیدواریم این برنامه ها در کمک رسانی به مدیران عزیز مثمر ثمر واقع شود.

 

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان


طراحی جواهرات با ماتریکس

    نظر

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.


غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی

    نظر

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس در 4 گروه اصلی زیر متمرکز شده است:
1.غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی 
2.مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های برندینگ نمایشگاهی 
3.طراحی گرافیک و تبلیغات نمایشگاهی
4.اتاق فکر، ایده پردازی و ارائه کانسپت‌های خلاقانه نمایشگاهی

رایکانس با تاکید بر تخصص و هویت مهندسی و همچنین با تکیه بر دانش بازاریابی، ماموریت خود را طراحی و اجرای برنامه‌های علمی، خلاق به منظور خلق، توسعه و تضمین آینده برندها در عرصه نمایشگاهی تعریف نموده است؛ چراکه بر این باور است نمایشگاه‌ فضایی فوق‌العاده برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان و فرصتی طلایی برای ثبت برند شما در ذهن مخاطبان است. توانایی بالای مدیریت پروژه در کنار طراحی برنامه‌های کارآمد و منطبق با بودجه مشتریان و نیز اجرای با کیفیت آن‌ها از یک سو، و پیگیری و همراهی مستمر از ابتدا تا انتهای هر پروژه و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه از سوی دیگر، موجب جلب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.


چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟

    نظر

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8


پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.


گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.